Kleine Sopron - Reisverslag uit Sopron, Hongarije van Raph Eijkenboom - WaarBenJij.nu Kleine Sopron - Reisverslag uit Sopron, Hongarije van Raph Eijkenboom - WaarBenJij.nu

Kleine Sopron

Door: Raph Eijkenboom

Blijf op de hoogte en volg Raph

30 Juli 2014 | Hongarije, Sopron

Dag 1:

Voordat wij verder gingen naar de volgende bestemming heb ik een heerlijke Apfelstrudel genomen en uiteraard met de thee. Met de trein naar Sopron duurt een kleine uurtje. Bij de aankomst in Sopron was zo'n slechte weer, een regenbui. En dan nog bevindt de hostel zich op de berg, wij moesten wel zware wandelroute afleggen met de slechte weer.

Dag 2:

Wij liepen rustig naar beneden naar de stad in om te bekennen. Wij hebben ons zich goed voorbereid i.v.m slechte weer maar dat was niet geval, er was toch wel een redelijk prima weer. Wij mochten de Tüztoren gratis beklimmen en bekijken. Wij hebben ook de Goat of the Church, bekende kerk in Sopron gezien. Wij hebben heel even gewinkeld, daarna gingen wij terug met de bus naar de hostel.

Sopron is een van oude stad in Hongarije, 1 dag is meer dan voldoende om Sopron goed te bezichtigen.